Tarikh Lahir : 12 November 1969
                                            Hari Ini         : 12 November 2009
                                             Umur           : 40 tahun




Wow! Dah 40 tahun dah saya.
Tapi nape rasa macam dah 60 tahun hah?
Memanglah!
Kan asyik sakit je.
Manalah nak awet muda.
Takpe…Takpe…
Yang penting masih lagi bernafas dan boleh bergerak.
Alhamdulillah.
Terima kasih ALLAH.




Apa ya yang saya dah belajar sepanjang 40 tahun ni?
Macam-macam.
Dan saya masih terus belajar sebab sentiasa ada je perkara baru dalam hidup saya yang perlu dipelajari dan ada saja orang baru yang saya kenal untuk mengajar saya perkara baru.




Banyak ke pengalaman saya sepanjang hidup 40 tahun ni?
Banyak pengalaman hidup tapi tidak terlalu banyak.
Masih ada ruang lagi untuk menambah pengalaman selagi badan bernyawa..
Memang macam-macam ada.
Lebih banyak duka dari suka.
Tapi sekurang-kurangnya saya tahu juga erti gembira walaupun sekelumit cuma.




Kalau boleh minta sesuatu, apa yang saya akan minta agaknya?
Kalau boleh, saya nak sangat hari ini lebih baik dari semalam dan esok akan lebih, lebih, lebih baik lagi dari hari ini dari semua segi terutama pegangan agama dan nilai hidup untuk saya dan keluarga.




Apapun, terima kasih ALLAH kerana memberi saya sehari lagi untuk hidup dan melakukan yang terbaik mengikut upaya saya dalam hidup ini.


SELAMAT HARI JADI PUAN SHAI:)


Wallahualam.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...